Postat de: Marce | joi, 17 aprilie 2008

Despre rautatile oamenilor…

Am ales sa scriu acest post deoarece de ceva vreme sunt inconjurata de tot mai multe lucruri neplacute, ma incearca un sentiment de dezgust pentru sentimentele oamenilor…

Mintim, suntem ipocriti, vrem fara sa oferim, barfim, furam, ignoram, terfelim sentimente etc.

Este foarte usor sa facem rau, sa mintim, nu trebuie sa gandim ca sa facem lucrurile astea, in schimb ne este foarte greu sa acceptam viata asa cum este ea si sa incercam sa facem eforturi pentru a ne fi mai bine.

Cand vecinului ii moare capra ne uitam in curtea lui si radem, il barfim, dar nu ne gandim ca ar fi mai frumos sa ii dam o mana de ajutor sau sa ii spunem o vorba de duh.

Este foarte usor sa mergem la placinte gata facute, refuzam sa ni le facem noi.

Fratilor haideti sa ne bucuram de viata, sa muncim ca sa avem, sa nu mai barfim si sa nu mai mintim.

Nu este greu sa recunoastem ca suntem oameni, ca avem slabiciuni si pofte, dorinte si nevoi.

Acum stau si ma intreb: oare in firea umana sta rautatea? Oare compozitia noastra chimica este de asa natura incat noi sa facem rau? Suntem programati sa ne facem rau? Sau pur si simplu este mai usor sa fii rau decat bun?

Cred ca as putea sa scriu romane intregi si sa dau milioane de exemple, dar o sa ma opresc aici.

Sper ca intr-o zi sa ma trezesc mai buna, mai curata, mai iubita… Ferita de rautate, minciuna, ignoranta, invidie si alte sentimente bolnaviciaose…

Vreau sa iubesc si sa fiu iubita, sa lupt si sa fiu lasata in pace… Vreau sa ma bucur de flori, de primavara, de pasarele, de frumos…

In speranta unei zile de maine mai buna,

Sa auzim de bine :)


Răspunsuri

  1. Rautatile oamenilor fac parte din viata, desi ne-am dori sa nu existe, ele ne fac viata mai picanta. Oricat ai incerca sa fugi de ele, tot te ajung intr-un fel sau altul. Eu am invatat sa le astept si sa le infrunt. Pana acum am reusit (zic eu). Si unul din motto-urile mele “un sut in fund, un pas inainte sau ce nu te omoara te face mai puternic”. Mult succes, draga mea..

  2. Rautatea este doar o metoda de autoaparare, draga mea. Un reflex care se contureaza din ce in ce mai bine o data cu trecerea timpului si cu experiente neplacute. Banuiesc ca stii vorba cu ciorba si iaurtul.

    Poate o sa fie mai buna lumea cand o sa acceptam riscurile unei palme venite de la cineva fara sa ripostam si cand la urmatoarea intalnire cu respectivul/a vom tine garda jos. ;)

  3. Dar eu stau si ma gandesc, viata nu ar fi mai usoara daca noi am fi mai buni cu noi insine? Nu ar fi mai usor sa traim daca nu am mai minti? Nu ar fi mai placuta viata daca nu ar trebui sa fim in garda ca sa ne ferim de rautatile care ne inconjoara? Nu am avea timp sa facem lucruri frumoase?

  4. Ma intreb cine ar putea sa schimbe lumea?Cu siguranta eu nu pot si cred ca nici tu nu potzi..As mintzi daca as spune ca nu am facut ,nu am furat furat,ignorat sau am terfelit sentimente iar mai apoi mi-am dat seama ca nu e bine sau poate ca era mai bine sa nu fac asha..Ar fi mai bine sa gandim de 2 ori inainte, sa nu alegem intodeauna calea cea mai ushoara…Cred ca daca fiecare ar incerca macar sa nu faca rau nimanui ar fi putzin mai bine…

    Numai bine

  5. in ziua de azi nu cred ca mai este loc de sentimentalisme

  6. Ce te face sa spui asta? De ce nu mai exista frumosul? :(


Lasă un răspuns

Categorii

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

