Postat de: Marce | marți, 10 iunie 2008

La multi ani draga mea prietena!!!

Astazi este ziua dragei mele prietene, colega mea de clasa dintr-a I-a pana intr-a XII-a, persoana care m-a facut sa imi traiesc copilaria la nivel maxim, cu care am ras, am plans, de la care am copiat teme la matematica, care m-a luat in brate atunci cand plangeam, care m-a ajutat mereu, cu care am gatit si am mancat, cu care am baut :D, cu care am facut o gramada de lucruri.

Implineste minunata varsta de 21 ani.

Sa-mi traiesti draga prietena, sa mai facem toate lucrurile pe care le-am facut in copilarie, sa ne plimbam copii impreuna :)

Sa-ti lumineze Dumnezeu sufletul vesnic si sa te priveasca mereu.

Iti multumesc ca te-am intalnit si ca mi-ai fost alaturi de-a lungul anilor.

LA MULTI ANI!

Responses

  1. la multi ani ….sa ai multa sanatate , fericire..multi copii si un amant ;;)….si toate ca toate da ai cam imbatranit 21 de ani….mult mult..:d pup si toate cele bune ;) (mai tii minte faza cu ..”ti`am facut un copil”?:))))) eu o mai fac si acu si de la tine o stiu :D

  2. Multumesc frumos pentru urari…Si merci de asemea pentru inca un loc in blog-ul tau :x…Greu cu batranetea asta…Am atatia ani ca nici nu-i mai pot duce ;))…Si da Oana, imi amintesc de faza cu inmultirea extraterestrilor :))…Ce lucruri bune te mai invatam….Si la cati copii ai ajuns in prezent??:))V-am pupat pe amandoua…Miss you :*:*:*

  3. Frateeeeeee, implinesti 21 de ani, nu 81, ce Dumnezeu? Nici in gluma nu ai voie sa spui ca esti batran la varsta asta!!!

  4. La multi ani prietenei tale Marcela. Este la o varsta minunata. Ii doresc sa profite din plin.

  5. La multi ani …sanatate ….fericire si tot ceea ce`ti doresti tu …..te pup dulce…


Lasă un răspuns

Categorii

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

