Postat de: Marce | luni, 18 Februarie 2008

Tigarile electronice…

Am citit pe un site cum ca s-ar fi inventat pana si tigara electronica. Articolul destul de interesant, insa nu suficient cat sa ma convinga pe mine, om care fumeaza tigari pe bune de vreo 7 ani, ca aceasta e-tigara ma va determina sa ma las de fumat. Un argument cat se poate de plauzibil pentru treaba asta este ca tigarile pe care le fumez eu costa aproximativ 1,5 Eur si vin cate 20 intr-un pachet, pe cand aceste e-tigari costa cate 25 sau chiar 80 de euro, ceea ce nu mi se pare tocmai incurajator, unde nu mai pui ca sunt cate 5 in pachet. Si vor rog sa ma contraziceti daca ma insel : factorul financiar este unul foarte important in fiecare decizie pe care o luam🙂

Nu stiu voi, insa eu cand ma gandesc la acest capitol, spun :” Trebuie inventat un remediu la fel de ieftin ca un pachet de tigari si la fel de accesibil ca acesta (cand zic „accesibil” ma refer la frecventa cu care il gasim in comert)

Sa auzim de bine🙂


Responses

  1. Ar trebui inventat un remediu la fel de ieftin si accesibil pentru persoanele care nu pot sa se lase de fumat insa daca vrei cu adevarat sa te lasi eu zic ca se poate fara nici un fel ajutor…Eu m-am lasat de fumat si nu le simt lipsa si nici nu cred ca o sa mai fumez vreodata…Unii s-ar intreba cum de am reusit…Mi-am spus intr-o zi si asha a fost😀.Nu pot sa zic ca nu a fost greu …majoritatea prietenilor mei sunt fumatori…primele 2 saptamani au fost foarte grele.. dar pana la urma am reusit. Le doresc la toti sa reuseasca…

    Numai bine🙂

  2. Mi-am spus intr-o zi „De azi nu mai fumez .” si asha a fost😀. greseala mea🙂

    Nu scrietzi semnele „”😀 pt ca nu se vede ceea ce scrii intre ele.

  3. semnele „mai mic” si „mai mare”😛 … na ca acu se vede😛 :))

  4. De azi nu mai fumez . :)) au fost mai multe zile de azi🙂

  5. Eu mi-am luat o tigara de pe http://www.etigari.ro si pentru mine a functionat, adica fumez doar tigara electronica. Dureaza putin pana te acomodezi, in schimb nu am gustul ala de tigari in gura si pot sa fumez cand vreau.

  6. Eu am reusit as renunt la fumat cu ajutorul unei tigari electronice. Prima data am crezut ca este inca o prostie, dar am fost surprins, cat de bine imiteaza o tigara.

    E-tigara mi-am cumparat-o de pe http://www.tigaraelectronica.eu

  7. Cele mai de calitate tigari care le-am incercat au fost de la http://www.intellicig.ro


Lasă un răspuns

Categorii

