Postat de: Marce | joi, 21 Februarie 2008

E-ok.ro Reloaded :)

Este site-ul lui Florin de la Hi-Q, poate va este mai cunoscut asa decat pe numele lui adevarat Florin Grozea.

De existenta lui, a lui Florin, stiu de „mic copil” va dati seama🙂 ( Cine nu a cantat cu Hi-Q?🙂 ), insa nu am avut cunostinte cu privire la activitatile lui Florin pana nu a fost Mihai la NetCamp.

De la Mihai aflu despre Florin ca, pe langa Hi-Q TV, mai detine si, pana de curand necunoscut pentru mine, site-ul E-Ok.ro .

Am citi, am dat click si am vazut🙂 FOARTE TARE FRATE!!!🙂

Ca sa va dati seama despre ce este vorba mai exact vizionati filmuletele. Chiar daca sunt femeie (prin definitie atehnica) si chiar daca nu sunt in mod deosebit pasionata de muzica, nu am putut rezista provocarii si i-am scris lui Florin…Mult peste asteptarile mele, insa seara am scris mail-ul si dimineata am citit replay-ul.In concluzie, din proprie experienta, va spun ca daca aveti o idee, despre cum ati vrea sa arate E-ok.ro „reloaded”, este bine ca aceasta sa fie pusa intr-un e-mail si trimisa la florin@e-ok.ro :)Sa-mi fim alaturi ca sa iasa ceva frumos facut de noi pentru noi!Sa auzim de bine🙂


Responses

  1. Eu am fost la NetCamp, nu Mihai. Dar e OK şi aşa🙂

    Mulţumesc de articol şi de email. Mai vreau idei bune, noi toţi merităm o muzică mai bună.

  2. Aaa… vorbeai de alt Mihai. Am înţeles…

  3. Imi place maxim ideea ta si felul in care atragi lumea🙂, iar Mihai-ul despre care vorbesc eu este iubitul meu, nu colegul tau🙂


Lasă un răspuns

Categorii

