Postat de: Marce | Duminică, 24 Februarie 2008

Prietenii

Ce mai sunt si aia prieteni?

Pentru mine prietenii sunt persoanele care ma fac sa zambesc, intr-un fel sau altul.

Tepe de la prieteni ne-am luat toti sau am fost dezamagiti, insa trebuie sa ne dam seama ca relatiile interumane sunt mereu instabile si afectate de subiectivism si inconsecventa. Si toti suntem asa, toti gresim, dar niciunii nu iertam. Uneori mai apar si factorii independenti de vointa noastra :distanta.

Cea mai mare pierdere a mea este Alexandra (cu care am impartit multe : timp, tigari, bere, zambete, pat, farfurie, ganduri, clipe minunate sau neplacute, petreceri, plimbari). La un moment dat s-a rupt, din vina mea sau a ei, nu mai conteaza. S-a rupt si asta e esenta. Astazi imi pare rau si imi este dor de prietena mea (eu inca o mai consider prietena mea) si sper ca intr-o zi lucrurile sa revina la „normal” si sa putem face exact aceleasi lucruri. Din pacate, sau nu ne-am schimbat, si eu, si ea…Dar eu sunt omul sperantelor🙂

Imi amintesc cu drag de Lili, colega mea de clasa, din clasa a I-a, pana intr-a XII-a. O super tipa. Dar si pe ea am pierdut-o, din cauza distantei…Ea la Iasi, eu la Bucuresti.

Astazi vreau sa ii multumesc lui Lex, pentru ca am avut o zi nefasta, iar ea, voit sau nu, m-a facut sa zambesc cu panica ei in materie de cumparaturi (i-am recomandat Otto, TinaR si LJR, in materie de hainute, si EarTricks, pentru bijuterii).

Cretei ca are un mare talent la povestit🙂 si m-a facut realmente sa rad.

Madaline ca ma incurajeaza in tot si in toate chiar daca nu e bine ce as vrea eu sa fac (si pe bune asta =)) ).

Lui Cosmin si lui Costi, doi fosti colegi de clasa, care acum se indreapta spre mine acum ca sa bem o bere si sa mai depanam cateva amintiri

Si nu in ultimul rand Adrianei, care in ciuda mahmurelii de care sufera, e aici cu mine.

Imi vine acum in minte un text care spune cam asa :”Prietenia aduce un zambet acolo unde dezamagirea lasa o lacrima”(parca, va rog sa ma corectati daca nu e asa).
Sa auzim de bine🙂

Responses

  1. “This is my wish for you: Comfort on difficult days, smiles when sadness intrudes, rainbows to follow the clouds, laughter to kiss your lips, sunsets to warm your heart, hugs when spirits sag, beauty for your eyes to see, friendships to brighten your being, faith so that you can believe, confidence for when you doubt, courage to know yourself, patience to accept the truth, Love to complete your life.”

    PS: i choose the girl on door nr. 1
    PS2:😉 „To have a friend, be a friend.”

  2. Ma repet: iti multumesc ca ma consideri prietena ta…dar alta poza nu gaseai sa pui acolo? (si nu una cu paharul pllllllllllllllllllllsssssssssssssss)

  3. Oriunde pleci itzi faci cate un prieten iasi,bucuresti,botosani,cluj etc… Toata viatza acaparezi o gramada de prieteni si daca stai bine sa te gandesti din totzi acesti „prieteni” ai si tu vreo 4-5 care sunt prieteni cu adevarat,ii numeri pe degetele la o mana…prieteni care te-au ajutat la bine si la rau, care tzi-au dorit cu adevarat binele,care tzi-au dat un sfat bun atunci cand ai avut cea mai mare nevoie de el… La aia cinci numai respect din partea mea .. restul nu conteaza😀

    Numai bine

  4. ce i-am scris eu prietenei mele care tocma imi zisese ce relatie normala maavut:
    „pai am avut relatie normala pentru ca ne-am comportat normal, pentru ca am stiut ce putem cere, ce sa cerem una de la alta si ce sa asteptam una de la alta. am convenit sa nu ne mai mintim, sa nu ne mai „omitem” si sa nu ne mai ascundem dupa deget 🙂 iar dupa multe lupte am reusit. 😉
    si tu ai avut dreptate🙂 cand am avut rele, am vb… cand am avut bune, am vb … nu ne-am sunat DOAR ca nu aveam cu cine merge la piata. sau mai bine zis NE-AM SUNAT si DIN MOTIVE SIMPLE ca asta , ca nu aveam cu cine merge la piata. Important e ca … NU DOAR din atat.
    si vrand nevrand am invatat una de la alta. ”

    e si asta un plus …🙂
    Ver

  5. My dear Marce, zile nefaste au fost, sunt si tot vor fi si acum, serios, chiar incerc sa te incurajez :))
    Intrebarile legate de prieteni sunt cu zecile si avem multe momente in care ne intrebam cine sunt oamenii din viata noastra…cine suntem noi…
    Important e ca sunt, multi putini, mai aproape sau mai departe, in toane mai bune sau mai proaste…sunt…ei pentru noi si noi pentru ei.
    >:D<


Lasă un răspuns

Categorii

