Postat de: Marce | joi, 28 Februarie 2008

E-ok.ro Reloaded Partea a II a

Discutand si intreband, analizand si refacand niste scenarii am ajuns la concluzia ca mai greu sa fie cum spune Florin cu E-ok.ro.

Nu vreau sa fiu carcotasa, dar tind sa cred ca e o mare teapa…Pentru noi ascultatorii.

Te lasi la inceput invaluit in aburii provocarii lansata de Florin, trebuie sa recunosc faptul ca si eu m-am intaratat putin si i-am scris cateva e-mail-uri lui Florin, care este un super tip (acum nu stiu daca e pe bune sau de imagine pentru ca nu l-am cunoscut personal), insa, tot din cauza acestei provocari, am inceput sa intreb printre colegi, prieteni, cunostinte, ce parere au despre aceasta idee.

Sa ne gandim cum eu, utilizatorul, pot incarca muzica pe site, fara ca sa il transform dintr-„un site legal de muzica romaneasca gratuita” intr-un site ilegal de muzica? (Florin imi spune in unul dintre e-mail-urile pe care mi le-a trimis ca si noi vom putea urca muzica pe site).

Dintre intrebarile care mi-au venit mie in cap: de ce MediaPro Music sa incheie contract cu Florin, cand exista MusicMall? De ce o casa de discuri ar vrea sa piarda bani? Dupa socotelile mele cam asa ar fi…Din MusicMall iti poti lua foarte usor o melodie cu 1 euro si putin.

Sau se intampla ca eu sa fiu 100% impotriva manelelor si clar nu o sa dau al doilea click pe site daca gasesc vreo manea acolo, pentru ca socotesc jignire adusa artistilor din Romania si din intreaga lume faptul ca si zgomotele scoase de domnii manelisti sunt numite melodii si sunt incadrate in categoria „muzica romaneasca” .

Am primit zilele trecute un „mass” pe messenger, cu un site de muzica care stocheaza mp3-uri „descarcabile”, pe langa faptul ca poti sa le asculti direct pe site, fara sa stai un milion de ani sa ti se incarce o melodie.

Toate acestea sunt rodul discutiilor cu diferite persoane si a proceselor de gandire pe care le-am facut in urma acestor discutii.

Exact cum ii spuneam si lui Florin sper din totul sufletul ca sa merite asteptarea si la lansarea site-ului sa nu fiu dezamagita.

Pana la relansarea E-ok.ro sa auzim de bine🙂


Responses

  1. Site-ul despre care vorbeşti, ca şi toate care îţi promit download gratuit pe .ro este ilegal. Este pirat.

    Ilegal.

    Şi de ce MediaPro Music, sau Roton, sau Cat Music să aibă muzica şi pe e-Ok.ro? Pentru că orice casă de discuri vrea să-şi promoveze artiştii şi muzica PESTE TOT UNDE SE POATE! Peste tot. E ca şi cum ai întreba „de ce sunt clipuri cu Akon pe YouTube? Nu sunt ele pe MTV? De ce să fie şi altundeva?”🙂


Lasă un răspuns

Categorii

