Postat de: Marce | luni, 3 Martie 2008

Welcome Popica

Incepand de astazi, in randul bloggerilor intra si bunul meu prieten Catalin Ionita, alias Popica.

Un om pe care il apreciez pentru inventivitatea, perseverenta, bun simt si stil.Ii multumesc ca l-am intalnit si ca am invatat de la el, ca mi-a fost alaturi la bine si cu atat mai mult la rau.Suficient de ambitios cat sa isi deschida propria afacere, insa suficint de generos cat sa te ajute ori de cate ori ai nevoie (vorbesc din prisma unei prietene ce-i sunt😀 )Sa ii dedicam lui Catalin si o melodie🙂 despre care stiu ca ii place maxim😉

Cata vrea ca sa faca din blogul lui o baza de informatii din marketing, am remarcat eu si politica.Sa ii uram :”Bine-ai venit!” lui Catalin si pana data viitoare …Sa auzim de bine 🙂


Responses

  1. Multumesc cu plecaciuni, draga Marcela. Nu am avut parte de un asa PR pozitiv in viata mea.🙂 Totusi vreau sa subliniez ca in politica nu vreau sa ma bag, doar ca politica din Romania ne asigura atat de multe picanterii care merita bagate in seama.
    Multam fain si pt melodie. O recomand la toata lumea atunci cand este in graba foarte mare.😉

  2. […] primire pe care am primit-o undeva a fost in comunitatea bloggerilor si a venit din partea Marcelei. Chiar daca a ales poza dupa cat de bine a iesit ea si expresia fetei mele nu a contat, ii […]


Lasă un răspuns

Categorii

