Postat de: Marce | miercuri, 12 Martie 2008

Prietenii stiu de ce…

Am mai scris eu la un moment dat un post despre prieteni.Revin asupra subiectului deoarece am ajuns la nefericita concluzie ca „prietenii”, sau mai bine zis cei pe care ii consideram prieteni, sunt cei care ne vor face intotdeauna rau.De ce aceasta concluzie?Nu pentru ca prietenii mei mi-ar face mie rau, sau cel putin nu mi-am dat seama de acest lucru, inca🙂 , ci din cauza ca vad cum o persoana din jurul meu este condusa de  impresiile si parerilor asa-zisilor „prieteni”.De ce scriu despre asta? Pentru ca ma afecteaza aceste „pareri” spuse cu rautate si nefondat.O sa detaliez cateva tipologii de oameni care, in opinia mea, sunt „mononeuronati” si peste asta cu gura prea mare, mai mare decat a mea, chiar daca sunt moldoveanca :D1. Domnisoara „le stiu pe toate” sau „avocatul poporului”. O tanara care, are o imaginatie absolut bogata si o maniera de abordare absolut deplasata. Omul care nu este in stare sa accepte ca nu toata lumea are nevoie de parerea ei si care, peste faptul ca este rugata sa nu se chinuie cu datul sfaturilor necerute, se simte jignita.2. Prietenul cu 7 fete, care este recunoscator pentru faptul ca l-ai ajutat, dandu-te afara din afacerea in care tu l-ai bagat.3. Papagalul, tipul foarte de gasca, dar care, din pacate nu are personalitate si daca unul graieste el repeta. Care nu vede ca cei care „il iubesc” de fapt il folosesc. 4. Si in final, dar nu cel din urma, NAIVUL, care are incredere in „prietenii lui” : domnisoara „le stiu pe toate”, prietenul cu 7 fete, papagalul. Care se lasa calcat in picioare de acestia si care renunta la parerile lui pentru ale lor. Daca nu as fi fost la un moment dat implicata in rautatile lor in mod cert imi vedeam linistita de viata, insa dat fiind faptul ca am fost atacata, ripostez.Nu stiu cat de elegant este postul meu, insa eu, cel putin, m-am linistit scriind toate astea.Imi cer scuze daca „cineva” se simte jignit de parerea mea, insa, asa cum mi s-a cerut, va trebui sa nu o ia personal >:)Sa auzim de bine :) 


Responses

  1. Pai evident ca numai cel pe care-l consideri prieten te poate rani, pentru ca el(/ea) iti stie secretele, stie ce-ti poate face rau. Nu un strain. Poti numai sa speri ca si ei se vor dovedi buni prieteni…

  2. Da’ eu stau si ma gandesc : cat de gasca sa fii sa nu vezi niste lucruri absolut evidente…Sau cat de caine sa fii sa faci asta unei persoane care isi pune toata increderea in tine? Asta ma uimeste pe mine, ma consterneaza😦

  3. Hmmm…Imi vin acum in minte niste versuri care zic cam asha ceva :

    „Prietenii uneori sunt ca niste Serpi cu venin
    Iti hranesc declinul cu declin. Te sperii
    Cand vezi ca te ranesc dincolo de limitele durerii
    Dar treapta cu treapta vor cobori in intunecime
    Intr-un final li se vor prelinge pe fata picaturi de spaima si rusine
    Toti ne prindem in firele incalcite ale vietii
    Dar unele lucruri parca-s facute cu intentii…”

    Numai bine

  4. Marce, stii ca iubirea e oarba.
    Asta include si prieteni si iubiti! Sunt oameni cu care ai crescut sau care au fost langa tine in anumire momente si nu poti sa ignori parerea lor. Eu am invatat ceva „zi ca ei si fa ca tine”. Mereu cand dau sfaturi zic ” parerea mea este” „nu tre sa te iei dupa mine dar eu cred ca” … pana la urma este greu sa definesti un prieten. Trebuie sa il simti! Prietenia nu se da, se castiga! si pana la urma, gusturile nu se discuta!

  5. Iti multumesc Jas pentru versuri🙂
    Iar Ver, nimic din ceea ce spui tu este neadevarat, insa ce ma enerveaza este ca „prietenii fac rau si tu nu vezi”

  6. Uf, parca este jurnalul sorei mele intr-a saptea !
    da’ … nu mai spun nimic .Doar:pardon de deranj !

  7. Iubirea nu e oarba… e retardata….

  8. Ma scuzi GIGI daca postul acesta te deranjeaza si daca seama prea mult cu jurnalul „surorii” tale😀


Lasă un răspuns

Categorii

