Postat de: Marce | Duminică, 20 Aprilie 2008

E-Ok.ro…

Mai intai de toate LA MULTI ANI FLORINE!!!

Din pacate, sau nu, m-a cam dezamagit E-Ok.ro, sau Florin… De ce? In unul din filmuletele de pe Vlogul, pe care il ascultam cu maxim interes candva, si care acum nu mai e, Florin ne spune ca noul E-ok.ro va fi lansat pe 15 martie, suntem in 20 aprilie si nici astazi nu a fost lansat FOARTE TARE SITE-UL!!! Frate am ascultat muzica, melodiile copilariei mele: 3SE…Imi pare rau, dar nu mai am timp sa scriu, am treaba pe E-ok.ro, revin cu postul cand o sa ma satur de site, nu astepta totusi, intra pe http://www.e-ok.ro


Lasă un răspuns

Categorii

