Postat de: Marce | miercuri, 23 Aprilie 2008

La multi ani ALIN!

Mda, astazi este ziua bunului meu prieten Alin aka Danila Gherghita, sau invers, oricum nu conteaza🙂

L-am cunoscut in urma cu 5 ani, un super tip, care mi-a dat ocazia sa ii dau peste nas (iti mai amintesti tu, draga Alin, de olimpiada de la fizica din clasa a XI a?🙂 ), sa ii demonstrez ca nu e el chiar cel mai bun😛

Iti doresc ce imi doresc eu mie, adaptat la personalitate🙂

Sa il sarbatorim cu bere si absint :))

 

Si pana data viitoare…

sa auzim de bine🙂

P.S. Pentru amatoare : e disponibil si in cautari :))


Responses

  1. …fara amatoare..ca el e un profesionist:D

  2. tu stii mai bine ellu🙂


Lasă un răspuns

Categorii

