Postat de: Marce | Duminică, 4 Mai 2008

In atentia domnisoarelor

TricksBox este un site cu cercelusi, brose, inele si coliere facute manual din sticla, pasta modelatoare, piatra, materiale organice: lemn, scoarta de copac, fructe, flori.

Oana, cea care face accesoriile, imi spunea cand mi-am luat eu prima data cercelusi :”Iti pot crea orice model pe culorile vestimentatiei tale, iar pentru ocazii speciale – trick-uri speciale unicat!”, ceea ce mie mi se pare super.

Peste toate astea este mult mai minunat faptul ca Oana este o super tipa cu care se poate discuta foarte dragut.

Pe site aveti toate datele de contact, deci nu mai asteptati🙂

Un mic avertisment : Tricks-urile sunt atat de minunate incat creeaza dependenta🙂

Va rog sa imi spuneti daca v-ati luat ceva🙂


Lasă un răspuns

Categorii

