Postat de: Marce | marți, 6 Mai 2008

Va provoc, domnilor!

Mult prea mediatizatul eveniment : Ziua Barbatului, a trezit in mine o oarecare revolta.

Asta pentru ca eu chiar apreciez barbatii si am pretentia ca sunt argumente cu adevarat plauzibile care sa sustina barbatia lor, numai ca dansii s-au luptat cu mintea mea si mi-au adus o multime de „argumente” care mie , personal, nu mi se par tocmai demne pentru sustinerea afirmatiei „Sunt barbat, merit o zi a mea!”

Anul trecut chiar m-am bucurat de ziua Dumneavoastra domnilor, anul asta din pacate doar am tanjit dupa atmosfera de petrecere din Parcul Tineretului, pentru ca dupa minivancanta de Pasti (Hristos a Inviat!), prelungita de 1 Mai, nu imi permiteam inca o zi libera de la serviciu, anul asta „fara motiv”, la anul sa speram ca va fi legal😀

Peste toate astea domnilor, va rog frumos sa imi spuneti ca ceea ce am citit eu pe site-ul dedicat zilei voastre nu este tocmai ce va face pe voi sa va simtiti barbati si indreptatiti sa aveti o zi a voastra.

Drepturile pe care Dumneavoastra, domnilor, le cereti pe site-ul ZiuaBarbatului.ro mi se par absolut deplasate si rasiste😀

Am ales, la intamplare, 4 dintre „drepturile” pe care Dumneavoastra le vreti :

„Am dreptul sa fac ce vreau” – noi, femeile nu avem voie? – daca faceti ce vreti sunteti barbati, sau pur si simplu oameni?

„Am dreptul sa am si eu macar pe 5 mai o amanta” – noi femeile nu avem voie sa avem un amant? (in orice zi a anului, nu neaparat pe 5 mai sau 8 martie :D) – daca aveti o amanta sunteti barbati?

„Am dreptul sa beau oricat vreau” – pentru astfel de drepturi lupta barbatul din voi?

„Am dreptul sa imi inchid telefonul de ziua mea si ziua barbatului” – noi femeile putem face asta oricand, fara sa facem din asta un drept pe care sa il cerem in gura mare😀

Lista e prea lunga, poate le iau eu adliteram, dar nu am vazut macar un „drept” cerut de Dumneavoastra domnilor, care sa ma faca sa spun :”Da domnule, asta da drept, sunt alaturi de voi!” si asta nu din cauza ca sunt feminista, ci din cauza ca toate drepturile pe care le vreti sunt legate de bere, femei, televizor, prieteni, frecat menta si alte chestii de genul😐

Va rog frumos dragii mei Domni spuneti-mi 4 motive care va fac pe voi sa va simtiti barbati!

Au mai scris despre asta : Catalin si Mihai, poate si altii, dar nu am mai citit eu😀

P.S. (Venit la cateva ore dupa publicarea postului) Nu sunt invidioasa, cum spun unii, pe faptul ca aveti o zi a voastra, chiar ma bucur pentru voi, problema mea e alta si sper sa o intelegeti din continutul postului, ca sa nu ma repet.


Responses

  1. ziua barbatului e in fiecare zi🙂

  2. Nu ai inteles🙂 Voi va puteti sarbatori in fiecare zi, nu am nici o problema. Ce m-a consternat pe mine sunt motivele pentru care voi va considerati barbati si drepturile pentru care luptati😀

  3. Pentru toti cei ce isi spun La multi ani astazi – nu este ziua voastra ci ziua Bergenbier. Refuz sa sarbatoresc o zi inventata de o agentie de publicitate. In special una inventata de Leo Burnett. Ziua mea este in fiecare zi, atunci cand vreau si cum vreau. Nu imi trebuie o bere proasta sa pot sa ma bucur de viata si sa ies in oras cu prietenii – care vorba aceea – stiu de ce.

  4. este un stil demn de o miscare feminista….
    nu poti sa suporti ideea ca, avenit momentul sa demaram un proces emancipare a barbatilor… :))))

  5. Enache, nu este vorba despre o miscare feminista. Post-ul meu se rezuma intr-o fraza astfel :”Domnilor, va rog sa imi spuneti ca barbatia voastra nu sta in bere, televizor si frecat menta, pentru ca eu cel putin asa cred!”.
    Daca tu spui ca aceasta „emancipare a barbatilor” sta in drepturile invocate de voi pe site-ul ZiuaBarbatului.ro, scuza-ma ca-ti spun, esti o rusine pentru cei care cu adevarat sunt barbati.
    Dion, iti multumesc, esti primul care iese din turma🙂

  6. Asha cum au femeile o zi de 8 martie de ce nu ar avea si barbatzii o zi a lor de 5 mai pe care s-o sarbatoreasca dupa bunul plac?

    P.S:bunul plac difera de la un barbat la altu’🙂

  7. Mi se pare foarte ok sa aveti o zi a voastra, dar nu mi se pare ok sa argumentati meritul vostru prin drepturi de genul :”merita sa beau, sa frec menta, sa am amanta etc etc”

  8. Sa intelegem de aici ca esti iritata de initiativa celor de la bergembier…de versiunea lor despre barbatie… Totusi anumite lucruri nu sunt de spus… SUNT DE SIMTIT:D

  9. De versiunea lor despre barbatie. Refuz sa cred ca barbatii sunt asa cum au „descris” ei. De fapt sunt convinsa ca in marea asta de exemplare masculine sunt unii care intr-adevar inteleg notiunea de „barbat” si se comporta ca atare.

  10. Faza cu bautul berii si mai ales Bergenbier ma lasa rece … Mai bine beau un vin in compania unei domnishoare dragutze de ziua mea…

    Baietzi mai betzi si voi altceva ca altfel o sa le creasca vanzarile la astia de la Bergembier de ziua voastra… De fapt asta e si ideea cred🙂

  11. Treaba cu vinul in compania domnisoarei suna mai mult decat bine🙂


Lasă un răspuns

Categorii

