Postat de: Marce | joi, 8 Mai 2008

Dragostea nu are varsta…?!?!?

Oare?

Mi se intampla din ce in ce mai des sa vad in jurul meu, in randul vedetelor, cat si a oamenilor „de rand”, cupluri de oameni casatoriti sau nu, cu diferenta de varsta foarte mare intre parteneri.

Mi-e greu sa cred ca poate exista atractie intre o tanara domnisoara, foarte draguta si un domn la 40-50 de ani.

Ma gandesc ca la 40 de ani nu te mai gandesti la cluburi, iesiri cu prietenii pe role, mers in parc la barfe si plimbari sau la patinoar. 

Ipotetic vorbind, eu am 21 de ani si sunt absolut sigura de faptul ca prietenul meu, care are 40 de ani nu are aceleasi interese ca si mine. El la 40 de ani ai lui se gandeste deja la pensie (nu vreau sa fiu rautacioasa), eu la licenta, master si mai stiu eu ce.

Plus ca in 70% din cazuri el este un tip cu foarte multi bani si ea o tinerica la 1.75m inaltime, din care 1.20m picioare (de data asta am fost rautacioasa).

De curand mi-a fost dat sa vad un cuplu casatorit : ea 20, el undeva pe la 40 de ani. Ea super dragutica, el un barbat foarte matur fizic, cu burta, brunet. Ce poate sa te faca pe tine, fata tanara draguta sa te indragostesti de cel descris mai sus?

Sa punem problema invers : el 20, ea 40. Fiu/mama. O femeie la 40 de ani probabil are copil de 20. Cum poti tu sa te indragostesti de mama prietenului tau de joaca, colegului de clasa/facultate?

Nu vreau sa ma intelegeti gresit. Sunt prodragoste, numai ca acest fenomen nu il pot intelege.

Colega mea Cristina, de la care pe parcurs am invatat foarte multe lucruri, imi spunea intr-o discutie pe aceasta tema ca poate fi vorba despre o atractie. Dumnezeu sa ma ierte ca nu vad ce ar putea sa te atraga la partenerul tau de viata care are varsta tatalui/mamei tale.

In speranta ca nu am jignit pe nimeni…

Sa auzim de bine🙂


Responses

  1. ” Sa punem problema invers : el 20, ea 40. Fiu/mama. O femeie la 40 de ani probabil are copil de 20. Cum poti tu sa te indragostesti de mama prietenului tau de joaca, colegului de clasa/facultate? ” – pe cuvantul tau?! Inseamna ca nu ai vazut-o pe mama prietenului meu.😀 Glumesc, dar sunt doamne la 40 de ani dupa care intorci capul pe strada ca barbat de 40 sau 20 de ani. Eu unul am patit-o (asta ca sa ti-o si servesc la fileu😉 ) si mi se pare normal sa apreciezi ce e frumos.

    In fine, iti recomand „Lost in translation” si dupa ce il vezi pune un comment la postul asta.

    Vizionare placuta!😉

  2. Catalin, acesta este un fenomen, i-as spune eu, din ce in ce mai des intalnit, si eu cred ca are dedebubturile lui in baza diferentei de interese. Ma gandesc ca dragostea implica si interese comune, sau cel putin asta este conceptia mea despre dragoste, nu doar atractie fizica. Ok si ea si el arata bine la 40-50 de ani, dar cum ramane cu restul?

  3. Vezi filmul si vorbim dupa!😉

  4. Asa voi face🙂

  5. In majoritatea cazurilor de genu’ asta cine e mai „invarsta” are intotdeauna mult mai multzi bani decat el/ea.Cam asta e ideea :)…S-ar putea sa greshesc

    Numai bine

  6. Nu ma refer decat la lucrul acesta, sau la acesta in mod deosebit. Poate fi vorba si despre altceva : de dorinta de a scapa de niste parinti severi, sau din dorinta de a te simti mereu in siguranta langa o persoana matura.

  7. Eu prin „dragostea n-are varsta „inteleg altfel.nu inteleg iubire intre cineva de 20 si cineva de 60 de ani.Inteleg iubire intre persoane de aceiasi varsta, dar bineinteles iubire chiar si la 80 de ani.
    Daca mosuletului ii arde de iubire si fizic nu mai poate e altceva.😀

  8. Poate usor nepotrivit titlul postului…

  9. Poate usor nepotrivit intregul tau gand. Nu vorbiti fratilor despre ce nu ati trait,ca e satula lumea de abratii si pareri contra! Si acum sa-ti spun de ce reactia mea e aceasta. Eu am 21 de ani ,iar el 41. Cand ma gandesc la el,ma gandesc doar la el,la ce are el frumos si mai ales la ce are el de oferit. Evident in capul tau acum, e vb. depre bani. Dar poti sa-i ceri omului ce nu are sa-ti ofere? Adik,o gandire lejera si deschisa la capitolul dragoste? Si sa revin la ce spuneam. Din pct. meu de vedere un barbat care in comparatie cu o fata a trait de doua ori mai mult are de oferit,logic gandind de doua ori mai mult decat un pusti intretinut da parinti. Siguranta,un adevarat gest tandru,o adevarata si puternica inbratisare,un sex adevarat daca vreti…si bani,ca sa fiu si pe placul tau marcela. Un barbat de varsta a doua te invata sa iubesti dar mai ales sa te iubesti,sa te respecti(nu ca astea nu le-ai fi stiut) .Totul e profund langa un barbat de 40 de ani. In plus iti oferi posibilitatea unei experiente unice. Dar ce vb eu aici sunt aberatii pt tine,cea de acolo. Si pb. e prea mult pt.mintea ta ingusta. Si ma scuzi draga,dar vb lui catalin,pe viitor,la 40 de ani sa nu dea dracu sa te uiti dupa o bunaciune de 20. Stiu,nu am fost deloc amabila,mai ca nu m-ai crede ca fac facultatea de psihologie. Dar ma dezgusta persoanel care dau nume si varsta dragostei,care nu pot raspunde la intrebari de genul-cunosti macar unul din sentimentele pe care le poti simti in prezenta unui barbat de 2 ori mai mare?- ma dezgusta! Si inca ceva dragii mei! Dumnezeu face legile! Iar daca el a permis legaturi intre femei de 20 si barbati de 40 si viceversa,inseamna ca a vrut sa dea omului oportunitatea de a cunoaste dragostea in toate ipostazele ei. Si vb lui Mircea radu! Sa fii iubita doar de barbati de 40! Ha ha ha!

  10. Si daca esti puti corecta aprobi mesajul meu! As vrea sa o vada si pe asta,dar pb.in alta viata!


Lasă un răspuns

Categorii

