Postat de: Marce | luni, 12 Mai 2008

MassMessages…

Cu totii stim despre acestea…Ne vin de la diferiti din lista noastra de messenger, sub forma de bancuri, citate din Biblie, strigate dupa ajutor si multe, multe alte forme.

Fratilor ma disperati cu massurile voastre!!!

Bancurile pe care le trimiteti voi le-am citit de la un milion de alte persoane inainte, nu are nimeni nevoie de 01 cat am eu :)) , nu vreau sa mi se indeplineasca dorintele daca trimit „la toti din lista mea mesajul” vostru, nu vreau sa lupt impotriva massurile dand mai departe massul vostru.

Apropo de asta mi se pare cea mai stupida faza ever.

Cum sa dai tu un mass in care sa spui ca esti impotriva massurilor si sa indrumi destinatarul sa dea mai departe? Dar cum sa fii atat de cretin incat sa dai mai departe acest mass?!?

Pe bune asta ma face sa imi amintesc de vremurile in care aveam 15-16 anisori, o impresionanta lista de „prieteni”, vreo 300 la numar, din care nu cunosteam nici un sfert. Cu asta imi ocupam timpul pe vremea aia, citeam bancuri de dimineata pana seara si „le dadeam mai departe”.

Toti trecem prin aceasta criza, dar mai maturizati-va in durerea mea!

Mai dau si eu cate o chestie la cate 2 3 prieteni din cand in cand, dar am stiut sa respect treaba cu :”te rog eu nu imi mai da massuri” si am facut o rubrica „no mass” in care il am pe Catalin Radu😉

Dragilor aceste forme de exprimare sunt mai mult decat enervante, va rog, in numele tuturor celor care sunt in asentimentul meu, incetati!

Pentru o lume fara massuri😀

P.S. Am descoperit ca cea mai buna varianta pentru a scapa de aceste manifestari este ignore-ul, nu functioneaza treaba cu „te rog io frumos nu imi mai da mass!”

 


Responses

  1. Ok, atunci da-mi ignore cand vreau sa rad cu prietenii pe o faza gasita pe un site🙂. asta e nu sunt egoist si trimit mass tuturor prietenilor, pentru ca asa stiu si eu ca facem haz pe o tema impreuna, chiar daca suntem la sute de kilometri unul de celalalt.
    Intradevar, nu o sa iti dau mass cu 01 (cat am eu si inca 60% din populatia globului), sau cu Doamne Doamne te va ajuta daca trimiti mesajul la 2354 de oameni ori daca rostesti de 10 ori la ora 00:00 Satan este stapanul meu.
    Nu o sa renunt la mass pentru simplul motiv ca rad impreuna cu tine si cu multi alti prieteni (pe care ii cunosc :P) despre ceva ce intradevar merita impartasit .Punct

  2. io zic sa dai mass in lista cu adresa blogului ca sa vada tot romanu :)) si sa le zici sa dea si mai departe…sa nu omiti asta

  3. @Gutu dragul de tine🙂 Stii bine la ce ma refer cand spun „massmessage”, dar trebuia sa te umfli tu un pic si sa incerci sa o faci pe durul, cand eu stiu prea bine ca esti un iepuras deghizat in lup😀


Lasă un răspuns

Categorii

