Postat de: Marce | marți, 13 Mai 2008

Bine ai venit in lumea noastra…

Lumea femeilor🙂

In seara asta, dupa un dus cu diferite creme de dus si alte tratamente, cu uleiul de corp de dupa si crema hidratanta, mi-am luat cele 3 borsetute cu „treburi femeiesti” in ideea de a-mi alege cele trebuincioase pentru machiajul de maine.

Si mi-am dat seama ca am mai bine de 10 rujuri, culori apropiate, vreo 8 mascara, 4 fonduri de ten, foarte multe creioane de ochi si tusuri, si mai multe nuante de farduri de pleoape si lista ramane deschisa.

Da, noi femeile avem aceasta chestie cu cosmeticele!

Mi-am analizat, mental, dulapul cu cosmetice : creme de corp, uleiuri, creme de fata, maini si picioare, deodorante, parfumuri, pudra, masti si multe, multe, multe altele…

Toate avem un dulapior cu aceste „obiecte”.

Asa cum barbatii se relaxeaza cu bere si televizor (revin la treaba cu ZiuaBarbatului) noi ne relaxam prin „alinturile” (cum imi place mie sa le spun) cu produse cosmetice.

Din fericire beneficiem de o gama extrem de variata (mai variata decat berea😀 ) de produse cosmetice, de la diferite firme, cu preturi de la foarte mici la exagerate.

Fiecare avem cate o pasiune, a mea este pentru cercei (am o impresionanta colectie de cercei, din care mai bine de 60% o port, vreo 30 si ceva la numar si in acest sens as vrea sa ii multumesc Oanei pentru TricksBox). Am prietene innebunite dupa margele, bratari, sau mai grav : dupa toate😀

Doamnelor, domnisoarelor, am omis ceva?


Responses

  1. Femeia este o fiinta complexa,se implica in aproape orice,foarte atenta la detalii..Ii place sa fie privita si apreciata.Bine si noua barbatzilor ne place sa privim..Nu de putzine ori am intors capul dupa vreo „gagicutza” care stia sa-shi puna in valoare frumusetzea..
    Deci fetelor „alintatzi-va” in continuare ca noua ne place😀

    numai bine

  2. Am trait sa o aud si pe asta🙂
    Barbatul ideal😀

  3. Pai posete? Curele? Pantofi? Cizme? Sandale? Ha? :)))

  4. Draga Victor, daca ar fi sa vorbesc despre tot ceea ce inseamna o femeie…cred ca mi-ar lua saptamani intregi sa scriu posturi interminabile🙂 Am scris si eu ce imi trecuse in seara cu pricina prin cap😀

  5. Draga Marcela, iti multumesc foarte mult pentru ceea ce ai scris la prietena Niko (Sfinx667). Esti o fata minunata.

    In ceea ce priveste remarca ta cum ca pentru a-mi vorbi despre ceea ce inseamna o femeie ti-ar lua saptamani de posturi interminabile, consider ca esti – datorita tineretii probabil :)) – foarte optimista🙂

    Eu cred ca nici intr-o viata nu ai reusi sa imi explici ce inseamna o femeie. Fie chiar si prin posturi interminabile….🙂

  6. Postul asta mi-a adus aminte de un banc:

    „Dupa ce de Dumnezeu i-a creat pe barbat si pe femeie, isi admira
    opera.
    Intai ii cade privirea asupra barbatului:
    – Ce minunatie, ce proportii reusite – o opera perfecta!
    Apoi isi indreapta privirea catre femeie:
    – Ei da! Tu va trebui sa te machezi putin!”


Lasă un răspuns

Categorii

