Postat de: Marce | miercuri, 28 Mai 2008

Scarile rulante…

Dragii mei convietuitori, clienti Metrorex, va rog sa fiti atenti la „regulile de folosire a scarilor rulante”!

De ce spun asta?

Nu de putine ori mi s-a intamplat sa pierd metroul din cauza ca voi nu ati citit regula „stationati pe partea dreapta”, care este semnalata si pe scara rulanta (vezi cazulscarilor rulante de la pasajul dintre Piata Unirii 1 si Piata Unirii 2).

De foarte mult timp vroiam sa scriu treaba asta, numai ca in seara asta m-a calcat rau pe nervi situatia.

Trebuia sa ajung la19:00 in Stefan cel Mare.(din pacate nu imi place sa ma las asteptata, pentru ca pretuiesc timpul)

Am plecat de la serviciu (Universitate) la 18:35 si am ajuns la destinatie cu 10 minute intarziere pentru ca la Universitate erau „dude” care stationau pe partea stanga a scarii rulante si am pierdut metroul care a inchis usile exact cand mai aveam decat 2 persoane printre care trebuia sa ma strecor pe scara rulanta.

Sunt reguli pentru a ne face viata mai usoara, nu pentru „ca trebuie incalcate”!

Nu stiu in ce masura mesajul meu va ajunge unde trebuie, cred insa ca a meritat sa incerc.

Sa auzim de oameni care STATIONEAZA PE PARTEA DREAPTA😀


Responses

  1. Totusi, de ce in mai mult de 60% din cazuri persoanele care stationeaza sunt de sex feminin? (sau poate doar eu am vazut asta)

  2. 🙂 Nu ai observat doar tu Iris. Si eu am observat asta si daca nu am mentionat nu a fost din cauza ca as fi misandrista (sper ca am scris corect😀 ) ci pentru ca indiferent de sex ma enerveaza la fel de mult dudele ce stationeaza pe partea stanga.

    Toate cele bune Iris🙂


Lasă un răspuns

Categorii

