Postat de: Marce | vineri, 6 Iunie 2008

To do list for this weekend :

1. Selectez niste melodii pentru un playlist vesel – veniti cu idei va rog

2. Fac curatenie

3. Gatesc

4. Termin de citit revista pe care mi-am cumparat-o astazi

5. Scriu pe blog posturile despre ochelarii de soare si Sex and the city : the movie

6. Ma alint : baie, saruri, uleiuri, creme, masti, epilat, unghii, par

7. Plimbare prin parc cu iubitul meu, sambata seara (daca ii trece raceala care l-a lipit de pat in aceasta zi)

8. Mai citesc din cartea pe care am inceput-o acum mai bine de jumatate de an si din care nu am mai citit de aproape tot atata timp

In restul timpului (daca mai ramane ceva) vad eu ce fac😀

P.S. De un lucru sunt sigura : nici macar jumate din acest „to do list” nu o sa reusesc sa fac, nu ma intrebati de ce ca nu stiu nici eu


Lasă un răspuns

Categorii

