Postat de: Marce | marți, 24 Iunie 2008

Yahoo imi baga bete in roate

Mda asa este! Yahoo imi baga bete in roate. 

Ieri din dorinta de a face o farsa (recunosc, rautacioasa) am „modificat” putin o adresa de e-mail de la Yahoo, numai ca Yahoo mi-a ignorat mica modificare si mail-ul a ajuns acolo unde nu mi-as fi dorit vreodata.

Ca sa fiu mai explicita😀 : farsa era pentru X, insa pentru a putea face farsa aveam nevoie de Y. Dat fiind faptul ca natura relatiei mele cu Y nu imi permitea sa ii cer ajutorul, mi-am zis ca as putea sa ma folosesc de adresa de e-mail a lui Y, doar putin modificata. Zis si facut.

Mailu arata la modul :

 

To : adresademailaluiYspatiu@yahoo.com

CC : adresademailaluiX@gmail.com

Subject : a mare porcarie

si in corpul e-mail-ului o porcarie si mai mare

Ce credeti ca a facut Yahoo? A ignorat spatiul meu si email-ul, o mare porcarie, a ajuns la Y.

Am intrat in pamant de rusine.

Din cauza Yahoo, nu numai ca nu mi-a mai iesit farsa, dar am mai intrat si in pamant de rusine.

Deci Domnule Comunity Manager Yahoo Romania, care sunt caracterele pe care Yahoo le ignora?

Am inteles ca se foloseste functia „trim”, „str_replace(text, a, b)” pentru ce caractere se foloseste? 

Intreb asta pentru ca poate pe viitor voi vrea sa mai fac farse si chiar nu as vrea sa mai fiu in situatia de ieri : cu capu in nisip ca un strut de rusine.

Sa auzim de bine🙂

P.S. Y inca odata imi cer scuze pentru situatia creeata.


Responses

  1. :)) ..ce sa zic..asha itzi trebuie daca te tzii de farse😛

    numai bine

  2. 🙂 Stiam eu ca esti de partea mea Madalin. Chiar se vede ca am fost colegi de clasa 4 ani🙂 Merci

  3. 🙂 eu am trimis un mesaj – sms cam asa :

    Nicoleta ai grija ca Denisa vrea sa faca… nu mai stiu ce chestie urata. Daca te intreaba bla bla sa nu-i dai relatii.

    Numai ca am trimis mesajul Denisei🙂

  4. Inseamna ca nu sunt singura varza🙂
    Treaba e ca in aceasta dimineata am aflat de la o prietena ca se putea face altfel si era mai de efect, dar e un pic cam tarziu, am dat deja cu bata in balta, oricum, data viitoare voi sti cum sa fac🙂

  5. Toti „face” greseli, e in firea omului… pe viitor renunta la spacebar si totul v-a fi bine.Cat despre varza, toti suntem…doar pestii nu gandesc, ei stiu totul😀

  6. V
    Z
    O

    >:)

  7. Multumesc, la fel, Popica😀


Lasă un răspuns

Categorii

