Postat de: Marce | luni, 30 Iunie 2008

Noaptea devoratorilor de publicitate 2008

A fost vineri, 27 iunie 2008, in Bucuresti la Sala Polivalenta.

Dupa vreo 3 ani de incercari inutile am reusit si eu sa ajung la Noaptea Devoratorilor de Publicitate. Aflam de fiecare data la aproximativ o saptamana dupa eveniment ca a fost. Cred ca asta este si ironia acestui: in ciuda faptului ca este un eveniment dedicatii publicitatii nu este foarte mediatizat🙂

Infiintat in 1981, NDP a avut loc prima data in Romania in 1995, ceea ce inseamna ca am fost prezenta la a 13 a editie a NDP😀

In deschidere au cantat Shukar Collectiv, sau ceva asa. Ei se vor a fi o formatie de muzica lautareasca, poate chiar sunt, dar in deschiderea Noptii Devoratorilor de Publicitate au cam manelizat in opinia mea.

Prezent a fost si „creierul” evenimentului Jean-Marie BOURSICOT, insotit de catre Dan CHISU, cel care produce evenimentul in Romania.

De pe Antena3, una dintre putinele televiziuni care vorbesc despre eveniment, am citit „Evenimentul produs de Dan Chişu şi organizat de Zero Production va ajunge şi pe litoralul românesc în cursul lunilor iulie şi august, unde vor avea loc opt reprezentaţii.

Dintre sponsori imi amintesc de Pepsi, Alka, RedBull, Nutline, Hyundai, evident ORANGE, pentru care pe zi ce trece am un mai mare respect.

Am facut poza cu „mancaciosul” de la Orange.😀

S-a anuntat ca spectacolul „publicitatilor” incepe la orele 20:00, nu a fost chiar asa, in sensul ca acum apreciez ca a inceput undeva pe la orele 22:00, pentru mine scotandu-se din calcul Shukar Collectiv😀.

Poate nu ar fi fost atat de grav ca a inceput cu o intarziere de doua ore, tinandu-se cont de faptul ca sala nu era asa de plina cum ma asteptam eu, insa a fost cumplit de cald. Sala parea plina de mojorete Orange, pentru ca unde te uitai vedeai stegulete Orange fluturand😀, noi incercam sa ne facem putin vant de fapt.

Dintre reclamele care mi-au atras atentia, care chiar m-au facut sa rad au fost cele de la Durex😀, dupa cum urmeaza :

1. Durex le cuisine🙂

2. Durex le jardin🙂

3. Durex le garage🙂

La fel de mult mi-a placut si seria de reclame de la Audi Quattro🙂 cu un catelus foarte scump, care isi ia teapa de la masina😀

Imi amintesc acum si de o reclama romaneasca, la prezervative fosforescente :)), pe care nu am mai gasit-o pe Youtube din pacate😀

Nici campaniile sociale nu au fost de neoservat, foarte multe la numar si foarte dragute toate🙂

Nu stiu voi, insa eu abia astept editia de anul viitor, cand o sa am grija sa imi iau masuri de precautie impotriva caldurii😀

Toate cele bune🙂


Responses

  1. salut! ai idee cand o sa fie NDP pe litoral?😀

  2. @trupdegheata: imi pare rau dar nu stiu acum cand va fi, voi incerca sa ma informez si iti scriu un email daca aflu ceva.

    Toate cele bune🙂


Lasă un răspuns

Categorii

