Postat de: Marce | marți, 1 Iulie 2008

Blogu’ Sabotorului

Nu mai tin minte exact in ce conditii am descoperit eu blogul mai sus mentionat, insa stiu ca ma frapase atat de mult incat l-am citit, multa vreme dadeam click ca sa vad daca si ce a mai scris.

Dat fiind faptul ca am avut o perioada super aglomerata in ultimul timp m-am lasat de mai toate chestiile care le faceam cu placere, printre care si cititul blogurilor care le am in Google Reader.

Momentele de liniste le dedicam in totalitate somnului.

Astazi, dupa mult timp am intrat din nou pe blogul Sabotorului.

Nene nu stiu cine e omu’ asta, dar imi place ce/cum scrie🙂

Are ceva, nu stiu daca e tema😀 , sau felul in care scrie, dar imi place🙂

Dati si voi un click, nu pierdeti nimic🙂

Toate cele bune🙂

P.S. Nu e reclama🙂 Nu il cunosc/nu ma cunoaste😀


Lasă un răspuns

Categorii

