Postat de: Marce | marți, 1 Iulie 2008

La multi ani!

Astazi este ziua fostei mele colege de clasa, Iuliana🙂

Sa se faca mare si sa fie fericita, pentru ca „fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata”.

Mi-e dor de barfe, de rasete la ora lui Galusca, de teme copiate, de iesirile la suc, rare ce-i drept.

Te pup draga mea si imi doresc ca atunci cand ne vom revedea sa vorbim cu mandrie de realizarile noastre🙂

P.S. Oricum o sa te trag de urechi pentru treaba ce tocmai am aflat-o😀

 

 


Responses

  1. Ai prietene bunicele :))


Lasă un răspuns

Categorii

