Postat de: Marce | marți, 1 Iulie 2008

Vreau sa vad un film…

Am o mare problema : nu stiu ce film sa vad.

Nu din cauza ca as fi vazut eu milioane de filme, sau ceva asa, pur si simplu nu stiu la ce film sa ma uit.

Imi plac, evident, comediile, dramele, filmele romantice si cele de actiune, dar nu alea cen Rambo sau Robocop, cah.

Ma ajutati cu o sugestie?

P.S. Un serial as aprecia maxim (Am vazut „sex and the city”, „lost”, „californication”, „grey’s anatomy”, „desperate house wifes”, nu vreau sa vad „prison break”)


Responses

  1. Iti recomand Dr House, CSI si daca iti place genu’… Criminal minds

  2. 🙂 Saru’mana ver. Feedback dupa ce le vad😀

  3. Forgetting Sarah Marshall

    vizionare placuta🙂

  4. Pe asta l-am vazut Madalin, bun film😀

  5. Eu una ma uit luni la desperate housewives, marti la gossip girl, heroes, one tree hill, prison break, two and a half men si worst week, miercuri la 90210 si scrubs, joi la gary unmarried si lost si vineri la grey’s anatomy. La astea inca se mai filmeaza si eu ma uit la ele a doua zi dupa ce sunt difuzate la americani. Am mai vazut si the oc si veronica mars (asta mi s-a parut foarte tare), dar ele s-au terminat.


Lasă un răspuns

Categorii

