Postat de: Marce | luni, 7 Iulie 2008

Misoginismul

Este un „fenomen” de care eu cel putin ma lovesc din ce in ce mai des.

Cel mai relevant exemplar din categoria misoginilor, dintre cei care ma inconjoara pe mine, este bunul meu prieten Catalin, care nu pierde nici o ocazie sa isi dea in petec😀

Doua dintre posturile sale evindetiaza clar gradul lui de misoginism, pe care il apreciez eu la cote ridicate, asta nu doar din posturile sale ci si din comportamentul lui de zi cu zi (repet, suntem prieteni).

Unul dintre posturile lui este o insiruire de citate/definitii misogine, la care as dori sa vin cu o replica, ce am primit-o pe mail de la o fosta colega de liceu cu subiectul „revansa la bacurile misogine”

Este vorba despre o insiruire de intrebari cu raspunsuri misandriste :

Întrebare: Cum se numeste un barbat cu 99% din creier amputat?
Raspuns: Eunuc…

Întrebare: Cum se defineste sotul perfect?
Raspuns: Un tip cu o limba de 25 de centimetri care poate sa respire pe urechi…

Întrebare: Care-i asemanarea dintre un barbat si un soarece?
Raspuns: Amândoi trag la gaura

Întrebare: Ce este un sot?
Raspuns: Un amant care si-a fortat prea mult norocul.

Întrebare: Care este asemanarea dintre un barbat si o telecomanda?
Raspuns: Ambii sunt simpli, usor de folosit si de obicei îi gasesti pe lânga televizor.

Întrebare: De ce ce sunt barbatii ca zapada?
Raspuns: Nu stii când vin(e), nu stii câti centimetri va atinge, si nu stii nici cât va dura…

Întrebare: Ce îsi zice mireasa dupa noaptea nuntii?
Raspuns: Doamne-ajuta ca nu am aruncat înca vibratorul…

Întrebare: De ce sunt barbatii ca si cabinele telefonice?
Raspuns: Ori sunt „ocupate” ori e „telefonul” defect…

Întrebare: Cum se numeste un barbat aratos, inteligent, atent si sensibil?
Raspuns: Basm…

Întrebare: De ce sunt barbatii ca ceapa?
Raspuns: Daca dai jos învelisul îti vine sa plângi…

Întrebare: De ce sunt barbatii imuni la boala vacilor nebune?
Raspuns: Pentru ca sunt porci…

Întrebare: De ce exista barbati?
Raspuns: Pentru ca vibratoarele nu aduc bani în casa…

Întrebare: Care e diferenta dinte barbati si „Pedigree” (mâncarurile pentru câini)?
Raspuns: Pedigree exista si cu creier…

Întrebare: Ce are o femeie cu doua oua în mâna?
Raspuns: Atentia totala si nepartinita a barbatului…

Întrebare: De ce barbatii sunt ca si betele de chibrit?
Raspuns: Daca îi aprinzi îsi pierd capul…

Întrebare: Ce are 6 picioare, un IQ de 100 si miroase a bere?
Raspuns: Trei barbati în fata televizorului la meciul de fotbal…

Întrebare: Cum se numeste un barbat cu un IQ de 50?
Raspuns: Dotat

Întrebare: De câti barbati e nevoie pentru a schimba o hârtie de sters la baie?
Raspuns: Nu se stie, un astfel de fenomen nu a mai fost observat pâna acum…

Întrebare: Ce este când un barbat sta în apa pâna la brâu?
Raspuns: Apa îi trece peste nivelul lui de întelegere…

Întrebare: Cum se numeste un barbat care si-a pierdut 90% din capacitatea de gândire?
Raspuns: Vaduv…

Întrebare: Ce asemanare este între un barbat si o vacanta?
Raspuns: Nici vacanta si nici barbatul nu tine întotdeauna cât ai vrea!

Întrebare: Ce întelege un barbat prin a te ajuta la curatenie?
Raspuns: Sa-si ridice picioarele sa poti da cu aspiratorul…

Întrebare: Ce indica cravata la un barbat?
Raspuns: Terenul de joc…

Întrebare: Cum trimiti un barbat la culcare?
Raspuns: Îi spui ca vrei sa vorbesti cu el.

Întrebare: Cum defineste un barbat o seara romantica?
Raspuns: SEX !!!

Întrebare: De ce îsi dau barbatii un nume penisului?
Raspuns: Ca sa stie de cine le e condusa viata…

Recunosc faptul ca multe dintre ele sunt exagerat de rautacioase, dar acestea s-au nascut ca urmare a atacurilor masculine la adresa femeilor, cam in aceeasi maniera : bancuri cu blonde, cu femei incapabile sa faca diverse lucruri.

Un al post al lui Catalin ilustreaza o oarecare „poveste perfecta„, dar care se termina cu un misogism aproape deranjant, deoarece in trafic exista si barbati incapabili sa inteleaga faptul ca daca e intersectie nu ai voie sa o blochezi, sau ca nu ai voie sa parchezi in anumite locuri.

Cred ca mai spuneam intr-un post anterior, dar ma repet, pentru ca este o treaba demna de premiat.

Un cunoscut, Dacian pe numele lui, spunea :”Misoginii sunt niste frustrati” si, in aceeasi discutie „Intr-adevar femeile sunt proaste, dar asta nu inseamna ca barbatii sunt mai destepti”.

Ma repet a doua oara, nu sunt misandrina, insa intotdeana va exista solidaritatea feminina😀

Sunt constienta de importanta unui barbat in viata mea, sunt capabila sa il respect si sa il pretuiesc, in schimb barbatii nu vor face reciproca din orgoliu😉

Toate cele bune misogini si misandrine😀


Responses

  1. Cum poate un barbat sa nu fie misogin? Asta l-ar face mai putin barbat, Sfatul meu, ignora si o sa treaca…dar…tu nu poti sa ignori, sau poti, dar numai prietenii. BTW, i miss u!

  2. Nu spun sa nu fie misogin, dar nu ATAT de misogin.

    Ne vedem pe 25😀

  3. Si, sa vad daca am inteles : barbatia sta in gradul de misoginism pe care reprezentantii sexului puternic il aud in dotare? >:)

  4. Are dreptate Cata sa te toace cu misoginismul lui de celofan, ca doar tine. Adica, parafrazand un citat din clasici, „fata, in puii mei”, meriti. Norocul tau ca tii la aparente si implicit dai raspunsuri simpatic de prudente. Apropo de parerea celor din jur: invata sa stii de gluma si popicismele se vor desumfla. N-are pur si simplu haz daca nu esti ascultat. Ciao, s-auzim si de nazbatii pe blogul asta al tau simpatic de prudent. : )

  5. @Nes in primul rand nu inteleg aceasta inversunare a ta, dar fie🙂 nici nu tin neaparat sa o inteleg.

    In ceea ce priveste „raspunsurile simpatic de prudente” o sa imi permit sa te contrazic, deoarece daca am un punct de vedere mi-l sustin, nu obisnuiesc sa ma arunc in afirmatii pe care sa nu le pot sustine cu argumente😀

    Si daca nu cer prea mult, ce ai vrut sa spui prin „prudente”?

    Iar in final o sa imi permit sa afirm ca nu cred ca ai inteles care-i faza, admit de asemenea ca as putea sa gresesc.

  6. Era „pe langa faza” comentariul meu. (In sensul ca am vizat atitudinea ta, nu subiectul propriu-zis. Asa, ca sa nu interpretezi aiurea, ca deh… Sansele erau.) Prudent = comercial (= retinut, usor ipocrit, tradeaza intentia de a da bine cu orice pret, scuza-mi sinceritatea). Si indraznesc sa te-ntreb: care inversunare? : ) Asta si ziceam, relaxeaza-te, nu te mai lua asa in serios… Cheers!

  7. 🙂 Mutumesc ca ai revenit ca sa faci lumina si pe strada mea cu privire la commentul anterior.

    Fara nici un scop anume voi incerca sa lamuresc niste lucruri, pe care eu consider ca le-ai inteles gresit.

    In primul rand nu am nici un motiv plauzibil in ochii mei ca sa scriu post-uri sau commenturi comerciale. Nu sunt o persoana publica ce incearca sa dea bine in ochii fanilor. Sunt un alt om care dintr-un motiv sau altul si-a facut un blog pe care scrie, mai rar sau mai des.

    Cu privire la relaxat si „luatul in serios”, dat fiind faptul ca aceste indemnari vin de la „un geniu neinteles” cum te descrie cineva, pe care nici nu am avut sansa sa il intalnesc mai mult de o singura data in viata, o sa imi permit sa nu te iau in seama :d

    Imi permit sa cred ca tu confunzi bunul simt si respectul cu „retinut”.

  8. Dar cine-a zis ca trebuie sa ma iei in seama? Ignora-ma total, e cel mai bine.

    A, da, tu ai dreptate. Sint confuz.

    Cineva mi-a vazut geniul? Si, cum, nu l-a-nteles? Sa-mi dati geniul inapoi, ba!

  9. Nu imi pune in gura cuvinte pe care nu le rostesc te rog.

    Mi-am permis sa fac o remarca, dar totodata sunt constienta si ca as putea sa gresesc si imi asum acest lucru, nu mai incerca subtilitati de genul :”te supraestimezi”, pentru ca stiu unde imi este locul, ce stiu sa fac si ce nu😉

  10. Nici eu n-am zis ca te supraestimezi.

    Are rost toata stevia? Am zis ca poate-ar fi bine sa stii mai mult de gluma. Si sa fii mai putin absorbita de tine si de parerile tale. Pe de alta parte, cine sint eu sa-ti zic ce sa faci. De gluma clar nu era sa stii din partea mea, daca Popica te deranjeaza cu remarcile lui, vorba aia… Apropo, felicitari pentru genul de argumente pe care le gasesti cand nu le gasesti, si mai ales pentru felul in care eviti substanta in ce spune altul, parand cu o afirmatie mult prea indrazneata, doar-doar ai sa ai ultimul cuvant. Asta da genial. Iti fac cadou ultimul cuvant si sa ai noroc in viata, eu mi-am pierdut timpul pe-aci. Zbai.

  11. 🙂 Agresiv de la primul pana la ultimul cuvant.

    O sa profit de cadoul pe care mi-l oferi prin bunatatea ta nemarginita, ca nah pana la urma culmea ar fi ca pe blogul meu „comercial” sa aiba ultima parere altcineva afara de mine.

    „Si sa fii mai putin absorbita de tine si de parerile tale.” -> o sa ma abtin din a spune despre tine ca esti intr-un fel deoarece stiu ca esti prieten cu Catalin si nu as vrea sa intru in conflict cu vreun priten de-al lui datorita respectului pe care inca il mai port pentru el.

    „Am zis ca poate-ar fi bine sa stii mai mult de gluma.” -> natura relatiei mele cu Catalin imi permite sa fac anumite glume, tu ai fost ala care s-a atacat in fata aparentelor😀

    „felicitari pentru genul de argumente pe care le gasesti cand nu le gasesti, si mai ales pentru felul in care eviti substanta in ce spune altul, parand cu o afirmatie mult prea indrazneata, doar-doar ai sa ai ultimul cuvant.” -> scopul meu in viata nu este sa impun parerea mea ci sa inteleg ce vrea omul de langa mine de la mine, numai daca tu apari de niciunde cu o oarecare lipsa de eleganta in comunicare te voi trata ca atare

    As avea multe de spus, dar o sa ma opresc aici, nu as vrea sa profit prea mult de bunatatea ta😉

    Sincer imi pare rau pentru timpul pe care l-ai pierdut „pe-aci”, dar asta a fost decizia ta😀

    Toate cele bune

  12. Cam cate-ai avea de spus, iubire? Stoarce tot, nu te opri acum. Ma amuzi, pe bune. Aparente si esti, copilu’, e vina mea?

    Siiigur ca din respect pentru Cata esti asa simpatic de prudenta pana la capat.

    Bwahahah ce-mi plac glumele tale. Din bunatatea inimii mele, pe care vad c-ai observat-o, tin sa te dau exemplu generatiilor care vor urma. Dar nu stiu ce s-aleg, esti perfecta in toate privintele. (Vezi, asta las-o deoparte cand imi mai raspunzi schematic, stii ca nu vorbeam serios. Ce rost are sa mai explici, toata lumea, toate femeile din lume stie ca esti mai superioara si mai eleganta si cum nu, m-am atacat pentru ca stiam toate acestea si prin urmare am vrut s-accentuez superioritate-a feminina care este ea superio… aia.) Sictir, cu drag, eu! Cand ne-o fi mai rau, tot asa prieteni buni sa fim… Vezi, si eu am glume, ce minunat! Deja am invatat lucruri de la tine. Aceasta falsitate pardon calmitate, acest tact desavarsit, acest narcisism atat de perfect mascat de Spatiu… Ma coplesesti… Cred ca tii cu Steaua de fapt. Cred ca de-aici toate problemele.
    Traiasca femeia! (Rabdare, intr-o zi o sa devii una.)

  13. Bai, bai… voi ori ma vorbiti pe la spate? nu stiam de ce sughit de vreo cateva zile incoace la greu!🙂

    Si pentru ca ati fost obraznici… amandoi la coltul de rusine 5 minute!

    Post inchis!


Lasă un răspuns

Categorii

