Postat de: Marce | marți, 8 Iulie 2008

Eu in ochii celor din jurul meu…

Cred ca fiecare dintre noi stam si ne gadim la ce parere ar putea avea cei din jurul nostru despre noi, iar cei care spun ca le este perfect paralel ceea ce gandeste lumea despre ei nu stiu sa se exprime. Poate nu le pasa de cei lipsiti de importanta pentru exista lor, dar este o mare minciuna cand spui ca ti se rupe de toata lumea🙂

Eu sunt omul care daca as putea sa citesc gandurile celor din jurul meu, care se refera exclusiv la mine as face-o cu mare placere.

Pentru ca astfel as putea sa fiu un om mai bun, sa imi dau seama care sunt defectele pe care cei din jur le vad si care nu.

Acum ceva timp am participat la un seminar, i-as spune eu, cu tema „Autocunoasterea”, al carui personaj principal a fost Andre Moreau, un nume greu pentru psihologi si studentii psihologi.

Domnia sa, din primele 2 secunde in care m-a privit a fost capabil sa imi spuna :”Iti este teama de ceea ce tu crezi ca cei din jurul tau ar putea crede despre tine”. Adevarat!

Acum nu stiu daca asta e general valabil, dar in ceea ce ma priveste de multe ori asa este.

Cea mai mare dorinta a mea a fost ca daca cineva are ceva de zis despre mine sa o faca, fara nici un fel de retinere, iar pe baza unor argumente voi putea sa ii si multumesc, pentru ca poate cel de langa mine vede ceva ce eu nu sunt capabila sa vad la mine.

De curand, sa fie acum doua-trei zile, am inceput sa ma uit mai atent la cei din jurul meu si sa incerc sa imi dau seama ce cred ei despre mine.

Parte dintre ei au venit chiar ei si mi-au spus : „Frate esti cu capu!”(colegul meu de serviciu, locations manager, Catalin N.), sau „Ti-am citit post-urile…Esti in scris cam asa cum esti si in everyday life: uplifting, energizing, funny and sometimes naughty si…cu multe pareri!”(the location guy, cum imi place mie sa ii spun, Razvan M.), iar ce m-a facut pe mine sa scriu acest post :”Ai o voce atat de draguta la telefon, dar in realitate esti asa de rea” (soferul de unde lucrez eu Catalin D., persoana cu care ma inteleg super ok, e un om de milioane, spun asta ca sa nu se creada ca il sabotez pe bietul om🙂 ).

Eu ma stradui extrem de mult ca sa fiu pe placul tuturor celor care ma inconjoara, pentru ca nu imi place singuratatea si pentru ca imi place extrem de mult sa vorbesc😀

Asa ca dragi si drage🙂 daca sunt nervoasa nu inseamna ca sunt rea😀


Responses

  1. Si era vorba aia care imi place mie mult de tot, dar nu mai stiu cine a spus-o. Cica: „Accepta-ti defectele. Ele iti definesc personalitatea!”.
    Nu cred ca trebuie sa te schimbi dupa cum iti spune fiecare in parte ca ar trebui sa faci lucrul asta. Daca incerci sa faci chestia asta ar insemna sa iti modifici personalitatea extrem de des si ai deveni un fel de cameleon…. de nimeni nu te-ar mai putea recunoaste si sa spuna cu tarie: „Eu il cunosc pe acest om!”. Ceea ce, daca stau bine sa ma gandesc, nu este un lucru foarte rau.😀

  2. 🙂 Nu m-am exprimat bine. Intentia mea nu este aceea de a ma schimba de fiecare data cand cineva critica ceva din coportamentul/atitudinea mea, ci aceea de a analiza fiecare situatie in parte pentru a-mi da seama daca e ceva in neregula in comportamentul meu si in masura in care este cazul sa si modific neregula.

    Ca sa iti dau tie un exemplu : faza cu roomservice-ul de la pensiunea in care am stat de Revelion, cand tu ai zis ca sunt fitoasa, ceea ce nu este adevarat😀, asta insemnand ca nu mi-am schimbat nimic in comportament, nici macar nu am analizat, deoarece eu consider ca tu ai o parere gresita.

  3. nu esti fitoasa, doar ca uneori iti place sa fii :))

  4. 🙂 Apreciez sinceritatea Danielu

  5. ” Domnia sa, din primele 2 secunde in care m-a privit a fost capabil sa imi spuna :”Iti este teama de ceea ce tu crezi ca cei din jurul tau ar putea crede despre tine”. Adevarat! ”
    Dap– si noi am petrecut muulte clipe cu Andre. Am auzit asta de mai multe ori. Am primit sfatul de a nu o mai face. Dar cum? Nici in grupuri, nici face2face, nici in comunitati nu am primit metodologia. „Nu trebuie sa-ti mai pese de ce cred altii despre tine”. OK, dar cum fac asta? Mult timp am petrecut cu Andre. N-am gasit raspunsul. 3 zile petrecute n Landmark Forum si am gasit metodologia de a transforma multe, multe lucruri pe care vroiam sa le schimbam dar nu stiam cum. Asta am primit aici, doar metodologia. Nu ce ar trebui sa gandim, nu cum ar trebui sa ne purtam, doar metodologia. Andre este un om extraordinar. Ne-a schimbat viata – am castigat o viata mai buna. Alain ne-a transformat-o. Acum stim cum sa ne facem o viata buna. (diferenta? mai buna decat rea / in buna nu are loc si raul). KissU


Lasă un răspuns

Categorii

