Postat de: Marce | vineri, 11 Iulie 2008

Vreau sa imi schimb numele…

Mda.

Nu imi place numele meu, trebuie usor „customizat”, in sensul ca :

-vreau din totul sufletul sa renunt la primul meu prenume, pe care il consider de o banalitate iesita din comun, dat fiind faptul ca sunt sute de bancuri cu un personaj care imi poarta numele, sau al carui nume il port, este extrem de comun (in clasele V-VIII era patru fete cu acest prenume in clasa, iar in liceu trei – horror!!!)

-vreau sa scot i-ul din al doilea prenume al meu

…si astfel as fi nemarginit de fericita😀

Voi face si asta, intr-o zi, pentru ca momentan am alte prioritati, iar timpul nu imi permite efectuarea tuturor formalitatilor necesare ducerii la bun sfarsit a operatiunii de schimbare de nume.

Revin cu un post cu informatii cu privire la aceste formalitati, pana atunci…

Sa auzim de bine🙂

P.S. Permiteti-mi sa ma prezint : Alina Maricela Luca😀


Responses

  1. Mi se pare ciudat sa vrei sa iti schimbi numele. La urma urmelor, Alinutza nu e un nume atat de rau…gandeste-te cum ar fi fost sa te cheme: Andaluzia, Benigneea sau Anorexia :))

  2. SI daca m-ar fi chemat Andaluzia, Benigneea sau Anorexia mi-as fi schimbat numele :))

    Aleg sa imi schimb numele pentru ca nu imi place😀 si consider ca nu ma reprezinta.

    Pup Cata

  3. Si asta imi aduce aminte de bancul cu Bula care si-a schimbat numele in Denis.😀

  4. Cand s-a mutat de la Bucuresti la Deva :))

  5. Tin minte ca in clasele 1-4 eram vreo 5 fete cu numele de Andreea,iar pe colega mea de banca o chema la fel.

    Initial mama vroia sa ma cheme Alexandra,insa cum pe vremea aia nasa avea un cuvant important de spus,m-a botezat la fel ca pe una din fetele ei.😀

    Nu mi-as schimba numele decat cel de familie (sper sa fie cat mai curand,Doamne Ajuta :)) )

  6. Pentru „deea”: Daca asa vrei tu, asa sa-ti ajute Dumnezeu! Presimt ca dupa o vreme vei dori sa-l schimbi iar….bineinteles, tot numele de familie…Asa e cu …fata mare…cand se grabeste la maritat!

  7. Marce…unde pot sa te gasesc si eu..un id cv:D vreau sa vb cu tine


Lasă un răspuns

Categorii

