Postat de: Marce | marți, 15 Iulie 2008

Sunt in concediu…

si e foarte aiurea.

Mi-e foarte greu, ma trezesc dupa ora 10, nu trebuie sa indeplinesc task-urile de la birou, nu mai e agitatie, nu am deadline-uri, pot sa stau pana la 3 dimineata sa ma uit la filme, nu tre sa mai merg cu metroul supraaglomerat pana la munca, nu imi mai suna telefonul de 50 de ori pe zi, ora 18:00 nu mai este ora eliberarii mele de stres, nu mai tanjesc dupa ziua de vineri, astept cu nerabdare sa plec joi la mare😀


Responses

  1. stai sa vezi ultima zi de concediu…cand o fi sa te intorci la rutina de zi cu zi😀

  2. Ce ti-am facut eu tie de imi spui asa ceva?😦

  3. Draga Marce si eu intampin cam aceleasi probleme. :))) Sper sa o scoatem la capat cumva. Eu ma gandesc la emigrare.

  4. Emigrarea nu face parte din planurile mele, insa cred ca ma voi lupta din ce in ce mai des cu concediile, chiar as vrea sa pot la un moment dat sa ma acomodez cu „viata in concediu”😀

  5. Strategia ideala ca sa nu simti socul intoarcerii la viata cotidiana dupa concediu este ca prima zi de munca cand te intorci sa fie de preferat joi. Nici nu te dezmeticesti bine si ai intrat in weekend. Va spun ca la mine a functionat bine tare, dar din pacate nu am aplicat-o la concediul pe care il incep peste doua zile asa ca peste doua saptaani sijumate.. intr-o luni, cineva o sa injure de mama focului.🙂


Lasă un răspuns

Categorii

