Postat de: Marce | joi, 24 Iulie 2008

Gata concediul

de aproape o saptamana, numai ca nu am avut cand sa scriu.

Litoralul romanesc, statiunea (cica) tinerilor : Costinesti, perioada 18-21 iulie. Motivul : in Saturn Liberty Parade.

Experiment : cu cortul.

Insotitori : Mihai si Nicu.

Impresii :

1. am plecat cu frica in san : la meteo spunea ca o sa fie vreme urata. Nu a fost sa fie asa. Yeeeee!!!

2. lume plictisita, prea multa lume plictisita, urla maneaua, nu mai e discoteca mea preferat pe plaja, multa tiganie, prea multi „porumbi infuriati”, apa murdara, plaja murdara, preturi mari (o masa pentru doua persoane, fara fite si mancat peste masura, cu apa, nu vin = peste 70 lei)

3. nu mai merg la Liberty Parade. Motivul : prea obosita.

4. m-a ars soarele😦 cu tot cu lotiune de plaja cu factor de protectie cu care altii nici nu se mai bronzeaza.

5. camping proprietatea unor unguri, plin de unguri. A dracu oameni! Zgarciti, se uita urat.

6. in White Horse bate vantul. Am reusit de mi-am luat tricou cu White Horse, „pe care nu scrie „staff” ”

…si cam atat de la mare. Oricum, revin pe 1, ca pe 2 e CreamFields

Totusi, prefer sa ma mai duc vreo cateva zile la mare, numai sa nu ma mai trezesc dimineata sa ma duc la munca😦

P.S. De data asta nu am chef sa mai pun linkuri😀


Lasă un răspuns

Categorii

